Social Media

VYUŽITÍ ČASU KE ČTENÍ

 Ozývám se po velmi dlouhé době. Během několika měsíců se událo hodně věcí a sotva jsem měla čas sama pro sebe. Nemám ho úplně ani tedˇ ale snažím se využít každého volného času, který se mi poskytne cestu do práce ve vlaku na čtení. Mám tolik knížek, ale nikdy není čas ke čtení. Jenže nedávno jsem si jen tak prohlížela knihy, levnější knihy a našla online antikváriáty. Přišlo mi to super. Koupit si knihu za menší cenu a jak jsem tak koukala na ty knihy, byly stále v dobrém, hezkém stavu. Tak jsem neváhala a objednala si několik knížek. A nyní využívám cestu vlakem do práce a tak můžu si něco přečíst.


Objednala jsem si asi tak pět knížek (jedna knížka o focení). Vždycky jsem milovala číst detektivky či thrillery, protože od tohohle žánru nedokážu odtrhnout oči. Ale nyní momentálně jsem měla spíše náladu na nějaké romantické příběhy. 

Jako první knihu jsem si vybrala - Podivuhodný život osamělého pošťáka. Tato kniha má sice málo stránek, ale furt si říkám, že jsem ji mohla přečíst rychleji. Ale už jsem ji dočetla.
Příběh byl takový jaký jsem čekala až na konec. Jen konec mě celkem překvapil.

ANOTACE: Kdo jiný by měl ctít listovní tajemství než pošťáci? Jenže mladý Bilodo je natolik ostýchavý, že otevírá cizí korespondenci, aby se dostal k lidem blíž. Jeho život se změní, když narazí na první z milostných dopisů psaných haiku, které si mezi sebou vyměňují výstřední intelektuál Gaston s dívkou Ségoléne z dalekého ostrova Guadeloupe...


Jako druhá kniha, která mě zaujala dle anotace, je od spisovatelky Cecelia Ahern, která napsala "Kde duhy končí" nebo-li můžete znát film pod názvem "S láskou, Rosie".
Kniha Sběratel skleněnek, knihu jsem zatím nepřečetla, ale jakmile dočtu nynější knihu, kterou mám rozečtenou, pustím se do toho. :)

ANOTACE: Když Sabrina Boggsová v otcových věcech narazí na tajemnou sbírku, známý člověk s nímž vyrůstala se pro ni náhle stane cizincem. Nečekaná přestávka v jejich každodenních činnostech jí poskytne jediný den k odhalení tajemství muže, o němž si myslela, že ho zná. Během něj odhaluje vzpomínky, příběhy a také lidi, o jejichž existenci neměla ani tušení. Je to den, který navždy změní ji a všechny v jejím okolí. Někdy opravdu poznáte sami sebe jen tehdy, když vrhnete světlo na někoho jiného.


Další kniha nese název "Za pět let", který mimochodem dnes dočtu. Už mi zbývá jen posledních asi několik stránek. :D Kniha se mi zatím moc líbí, krásně se mi čte a mám ji skoro dočtenou už během čtvrtého dne. Nečekala jsem, že se do toho příběhu tak ponořím, že prostě chci číst víc a víc.

ANOTACE: Dannie je špičková manhattanská právnička. Je ambiciozní, zvyklá uvyžovat pragmaticky a žije spokojený a klidný život se svým přítelem Davidem, který ji právě požádal o ruku. Její nejlepší kamarádka je pravý opak - divoká bohémka, která se každý týden zamiluje do někoho jiného. V den zásnub se však Dannie zdá zvláštní a velmi živý sen. Vidí se v jiném bytě o pět let později s úplně jiným mužem.

Po nějakém čase jí Bella představí svůj nový objev, architekta Aarona Gregoryho a muže jejího snu. Dannie se stává svědkem toho, jak se Bella poprvé doopravdy zamiluje, a svoje tajemství si nechává pro sebe. Krátce potom se jí ale Bella svěří se zdrcující zprávou, která jim všem nadobro změní život.


A jako poslední knihu, kterou mám v plánu k přečtení je "Hotýlek na Islandu". Julie Caplinová má mnohem více knih, ale prozatím jsem si vybrala tento ale mám určitě v plánu další, jako "Chata ve Švýcarsku" nebo "Cukrárna v Paříži" atd. Je jich mnohem více a určitě bych chtěla mít všechny.

ANOTACE: Lucy nic nechybí, má dobrou práci v hotelu a přítele. Jenomže stačí jedna jediná nehoda a vše se změní - dostane padáka a kopačky. Její život je náhle v troskách, nedaří se jí najít novou práci, úspory docházejí a už brzy nezbude nic jiného než se přestěhovat zpátky k rodičům, a to za žádnou cenu nehce. Takže když jí personální agentura nabídne místo manažerky hotýlku Polární záře na Islandu, okamžitě přijde i přes to, že nesnáši zimu.

Po příjezdu se nemůže zbavit dojmu, že udělala chybu. Jako šéfová se navíc uvede naprostým trapasem, takže pochybuje, jestli ji podřízení přijmou. Jenže pak jako by jí osud dal znamená, že má zůstat. V noci se na nebi rozatnčí polární záře a Lucy se při sledování fascinující podívané rozhodne vytěžit z téhle životní příležitosti co nejvíc. Využije všech znalostí a zkušeností a postará se, aby se z Polární záře stal nejúžasnější romantický hotel na celém Islandu.

Hotel má špatné hodnocení a je poloprázdný, takže ji čeká pořádně tvrdá práce. Lucy dělá, co může, ale má pocit, že se jí někdo snaží škodit. Jsou k ní všichni kolegové upřímní? Může jim důvěřovat?

Navíc ji začíná zneklidňovat barman Alex... Mezi ním a Lucy to sice jiskří, ale záhy se ukáže, že Alex skývá nějaké tajemství... 

Co vy? Četli jste alepoň jednu z těchto knih? Pokud máte oblíbenou knihu, rozhodně mi piště, které byste mi doporučili si přečíst. :)



3 komentáře

  1. Já mám teď teda spoustu knih ke čtení, na které se ještě nedostalo kvůli času, ale přes léto bych to chtěla stihnout :) Tipy jsou super a až se pročtu přes ty, které čekají, tak kouknu na Hotýlek na Islandu. Četla jsem na něj chválu, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Julie Caplin, už jsem nějaké její knihy přečetla, ale tuto ještě ne :-) Ale blížím se k ní. A knihu Za pět let jsem četla, takové příjemné oddechové čtení :-) A první kniha vypadá taky moc pěkně.

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Načteno tedy máš, já od doby mateřské se ke knížce ne a ne dostat!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS