Social Media

HAUL | ZALANDO & H&M

Ahoj, vítej u mého dalšího článku a tentokrát je to "haul", který jsem si udělala minulý týden přes e-shop. Tedy přesněji, nakoupila si přes aplikaci Zalando a H&M. Nikde po obchodech takhle před Vánocemi nešmajdám, protože už tedˇ to bývá v těch obchodech totální blázinec. Článek bych napsala dříve ale je tedˇ toho neskutečně moc. V práci a doma. Kupovala jsem novou skříň a než jsem znovu prohrabala své oblečení, fuuu, to trvalo několik dní. Přijela z práce domů hotová a na nic neměla náladu. Už začala péct vánoční cukroví (tedy jen perníčky) a ještě péct budu linecké cukroví, které letos budu péct poprvé. :)

Ale už dost o Vánocích. Pinterest mi dává skvělou inspiraci k outfitům a najednou si říkám, že místo černé by bylo fajn si pořídit do svého šatníku něco ve světlé barvě. A tak jsem se rozhodla většinou pro bílou a béžovou barvu. 


Tato bílá pletená vesta je z H&M a stála do nějakých 400KČ. 


Tato klasická bílá košila je také z H&M. Uvědomila jsem si, že žádnou košili nemám. Vzala jsem si o číslo větší S. Aby to bylo takové "oversized". Obléct si ho pod ten pletený svetřík a k tomu kožené kalhoty. :)

Tato béžová/nude blůzka je ze Zalanda. Jen tak jsem si prohlížela kategorii blůzek a začala přemýšlet, jestli bych je taky neměla začít nosit. A pak jsem uviděla tuto a ta mi padla do oka. Takhle to bohužel není vidět úplně jasně, ale jak si jí obleču, vypadá to super. :)

Další je také v barvě béžové/nude. Obyčejné tričko a také ze Zalanda. Musela jsem objednat o číslo větší S, protože v popisku psali, že toto tričko bývá o číslo menší.


Co jsem posledně prohlížela pinterest, kozačky mě prostě chytli. A nikdy jsem takové nenosila a neměla a řekla jsem si proč nezkusit. Opět v béžové barvě :D A opět ze Zalanda. Těším se až si je nazuji.
Jaký je váš názor? Já vždycky nosila oblečení spíše ve tmavé barvě ale jsem ráda, že jsem si tyto kousky pořídila a mám z nich radost. Zalíbil se Vám některý? :)



8 komentářů

  1. Krásny haul. Závidím prvú vestu a čižmy :)


    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci! Skoro všechny mám na svém wishlistu taky. A Zalando je moje guilty pleasure 😁

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle béžové/bílé kozačky, co vypadají na první dobrou jak gumové, má letos snad každý. :D Nemůžu si pomoct, ale vidím je teď snad u každé holky na instagramu. Jsem jediná, komu se to vůbec nelíbí? :D :D asi jo.
    Za to ta bílá košile je moc pěkný úlovek. Taky bych si už nějakou další měla pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tým černá, tmavě modra, šedá 🙋 ke mě ty světle barvy moc nejdou, jsem hrozně světlý typ 🙈 ale vybrala sis fajn podzimní věci. Určitě je teď hezký vynosis :) na pinterestu také ráda hledám inspiraci na outfity.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky sis pořídila :). Já mám taky spíš víc kousků v tmavé barvě :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Kousky se mi líbí, i když nejsou úplně můj styl :) Ale bílou košili bych potřebovala taky, jen je pro mě celkem problém najít takovou, která by nebyla průhledná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké věci! :) Akorát ty boty nejsou můj styl. Ale na někom se mi líbí, když vše dobře sladí.. Tobě by určitě sedly dobře. :D :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS