Social Media

ABOUT ME


VÍTEJ NA MÉM BLOGU STREETOUTWEAR!

Mé dlouhé složité jméno sem Vám nebudu rozepisovat, ale pro všechny ostatní je mé jméno zjednodušeně "Tuja". Jsem vietnamka narozená v Česku, zkráceně jsem "banánové dítě". Jsem navenek žlutá a uvnitř bílá. Je mi 22 let a celkově blogování se věnuji už od svých 10 let, kdy jsem se blogování věnovala o něčem jiném až nyní jsem se rozhodla blogovat o sobě, svém životě a mé vášni k modě (můj osobitý styl). Přesně podle toho jak a co si obleču, můžete rozeznat moji nynější náladu či mou osobnost. A to mám celkově na modě nejraději, dokáže o vás říct mnohem víc než si myslíme.

Název i téma blogu se nebude zaměřovat jen na modu
ale i na mé zážitky z obyčejného života, o které se budu chtít podělit.

Krom toho všeho, bych samu sebe popsala jako usměvavou, pozitivní holčinu. Ale na druhou stranu dokážu být celkem náladová a tvrdohlavá. :D Tak jen budu doufat, že se sem budete vracet s dobrou náladou. :)


2 komentáře

  1. Držím palečky s novým blogem a samozřejmě spoustu spokojených čtenářů! Já se moc budu těšit na články zaměřené na módu, o které bych se toho ráda více dozvěděla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej! Už se těším na další články :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS