Social Media

JEN TŘI INGREDIENCE NA SUŠENKOVÝ DORT


Naprosto jednoduchý nepečený dortík, který zvládne kdokoliv. Stačí Vám na to jen tři ingredience a postup je nic než jednoduchý. Miluju tenhle dortík a dokážu se tím utlouct :D
Tento recept mám od sestřičky mého přítele. :)


INGREDIENCE:
2x zakysaná smetana
2x mascarpone
2x sušenky Lotus


POSTUP:
Čím nejprve začneme je, že si v míse smícháme dohromady zakysanou smetanu a mascarpone. Musíte to pořádně smíchat. Jakmile máte smíchané tyto dvě ingredience, připravte si (nejlépe) dortový plech a na to si dát pečicí papír. 
Jakmile toto vše máte, nezbývá nic než jen začít skládat sušenky na plech.


Jakmile máte první vrstvu sušenek naskládané, můžete začít s nandaváním krému na sušenky. Já vždycky přidávám stěrkou od oka, kolik si myslím, že bude stačit na první vrstvu. Rozetřete a zase můžete začít skládat další patro sušenek.
A to pokračuje až budete mít až třetí vrstvu sušenek a krému.

Pokud jste už dodělali třetí vrstvu, stačí už jen sušenky, které vám zbyly nadrtit a posypat.
Dáte do lednice stuhnout a nechala bych to tam min. 4 hodiny. Určitě ne méně, to ten dort ještě nebude tak dobrý.:)


7 komentářů

  1. To vypadá bezvadně, líbí se mi, že je to tak jednoduchý recept, že bych ho zvládla i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mi chutnalo. Miluju lotusky! ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Znaaam, je to takový rychlo cheescake :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, hlavně je to rychlý a jednoduchý 🤗.

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduchý a chutný recept! :-) Já lotus sušenky moc ráda nemám, přejedla jsem se jich :-D Mám ráda piškotový dort s tvarohem a ovocem. ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Výborně, už vím co upeču o víkendu! :)

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Něco takového už jsem viděla hodně na instagramu, vypadá krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS