Social Media

SKINCARE RUTINA NA NOC

Přicházím s novým pátečním článkem a to s mojí skincare rutinou na noc. Dříve jsem používala jiné produkty a nějaké produkty v postupu vynechala. Tedy konkrétněji jsem vynechala pleťovou/loupací masku a už nemusím každý večer čekat 20 minut na zaschnutí.

Čím tedy vždycky musím skincare rutinu začít, je odličovač. Nejdříve se odlíčím a poté použiji micelární vodu, která mě zbaví nečistot z celého dne. Co pak následuje je tonikum, které mi pomůže k dalším kosmetickým přípravkům , aby se všechny látky mohly vstřebat. Používám zatím tyto od Douglasu.


Po očištění pleti následuje peeling, který také používám z Douglasu. Nanesu si ho na končky prstu a vmasíruji si ho do obličeje a poté si ho opláchnu studenou nebo vlažnou vodou. Peeling pomáhá odstraňovat odumřelé části pokožky.

Jako další je sérum, které jsem koupila v DM drogerii. Je to BIO sérum, o kterém mluvila právě Péťa Elblová v jednom videu a na její doporučení jsem si ho koupila. Rozhodně můžu doporučit, je naprosto super a jsem s ním víc než spokojená. Sérum si dám na konečky prstů a nejdříve si to rozmažu po celém obličeji a poté si to dlaní vstřebávám do pokožky.

Po séru následuje krém pod oči, které si také dám na konečky prstu a prstama se to snažím vstřebávám jen v oblasti pod očima nebo i kolem očí.

A svojí skincare rutinu zakončím nočním krémem, který mám také z DM drogerie. Je to také BIO a krém je naprosto úžasný. Krém se mi strašně hezky roztírá. :)
Je z výše uvedených produktů, se kterým máte zkušenost nebo naopak co byste mi poradili či doporučili? :)


6 komentářů

  1. Tyto produkty neznám, ale už jsem koukala po růžové vodě, kterou si chci zakoupit :-) Já si beru produkty vždy od mé kosmetičky, která mi poradí, co je pro mou pleť nejlepší :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Purityvision je úžasná, sama používám! Ale tohle sérum jsem neměla :) mám doma růžovou vodu a kávový peeling, který si nemůžu vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  3. Růžová voda mě zaujala a určitě ji vyzkouším! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká rutina, mám to velmi podobně, jen používám jiné produkty a peeling nepoužívám na denní bázi. Ale přijde mi, že se mi často mění podle potřeb.
    O růžové vodě slyším všude, samotnou jako takovou jsem ji ale ještě neměla tu čest vyzkoušet, asi bych to měla napravit!

    OdpovědětVymazat
  5. Po růžové vodě pokukuju už hodně dlouho:)) Asi ji vyzkouším, díky za tipy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o týchto produktoch počujem prvý krát. Vyzerajú však zaujímavo.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS