Social Media

RECEPT | JEDNODUCHÉ LINECKÉ TĚSTO

 Přeji všem krásný den! Vánoce se už blíží a už jsou pomalu za dveřmi. Už jsem začala péct a nejsem žádná velká, zkušená kuchařka. Letos jsem poprvé pekla linecké cukroví a jsem víc než spokojená. Recept na těsto není tak složité, jen později musíte mít čas na to je slepovat. Recept není ode mě, ale z internetu, kde jsem si našla.
 Níže jsem vám vypsala, jak jsem si těsto vypracovala. :)

SUROVINY

200g másla

300g hladké mouky

100g moučkový cukr

2 žloutky

citronová kůra

POSTUP

Máslo jsem nechala půl hodiny v pokojové teplotě. Mouku jsem přesála přes sítko a všechny přísady smíchala. Ručně jsem zpracovala na těsto. Těsto jsem zabalila do potravinové folie a dala do lednice a  nechala dalšího dne.

Vyválíme těsto a můžeme vykrajovat.  Začneme péct při 180 stupních asi 5-8 minut.


Zkušenější vědí a umí, ale já jsem v tomhle ještě nováček. :D Tak jen doufám, že tento recept pomůže nějakému začátečníkovi, tak jako mě. :)



7 komentářů

  1. Linecké nesmí chybět, také jsme už s přítelem pekli. Recept mám od maminky, ale je velmi podobný. Už se těším, až budeme péct pracny, ty mám hrozně ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem ho zadělala, tak třeba příští rok :-) ještě mě čeká várka vanilkových rohlíčků

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám recept od mojí mamči...ale stejně si beru cukroví od ní, protože přítel to skoro vůbec nejí a abych se dělala s cukrovím jenom pro sebe, to fakt ne :-D :-) Linecké je moje nejoblíbenější.

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Používam podobný, len dávam ryžovú múku, aby bolo bezlepkové. :) A je naozaj mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi jedna z mála, které linecké nechutná :D Už jsme zkoušeli i více receptů, ale prostě něco jim vždycky chybělo ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Letos už linecké péct nebudem, tak si to uložím na příští rok a snad nezapomenu :D Díky za tip!

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já nepeču, ale recept vypadá moc hezky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS