Social Media

OBLÍBENCI ZA ŘÍJEN

A jsem tu s druhým článkem, sice lehce opožděně ale našlo se pár drobností, bez kterých jsem se v minulém měsíci nemohla obejít. Když si tedˇ zpětně vzpomenu na minulý měsíc - říjen, byl naprosto šílený. Jak na horské dráze. Doufám, že měsíc listopad mi přinese více klidu, ikdyž tomu sama nemůžu moc věřit, protože máme před Vánocema. :D Jak se na začátku měsíce - listopad, máte vy?

1. HYDRATAČNÍ KRÉM + SÉRUM
Krém od značky Dr. Jart je součástí mé skincare rutiny. Miluji ten krém, moji pleť hydratuje naprosto skvěle a jsem s ním spokojená. A jsem závislá i na té vůni toho krému :D
2.  PARFÉM - MY BURBERRY
Miluji tento parfém. Ještě předtím než vyjdu ven, musím se navonit tímto parfémem. Vůně je božská, díky ní se cítím více žensky a je taková sladká. Lahvička je sama o sobě roztomilá a celá růžovoučká.
3. BOTY - DR. MARTENS
Ach! Pomyslím si nad těmito botami, nad touto značkou. Na podzim jsou tyto boty naprosto ideální a myslím si, že se hodí naprosto ke všemu co si obleču! Miluju je! Nikdy jsem nebyla šílenec do bot až do doby, kdy jsem uviděla Martensky! Tyto černé jsem uviděla a koupila si je ve slevě za (ani ne) 3 tisíce. 
O těchto botách bych dokázala básnit skoro hodinu, ale vidíte sami.
Jak jsem zmínila, miluju tyhle boty! 
 4. DLOUHÝ KABÁT / BUNDA
Kabát či bunda? To je jedno, hlavně, že je teplá. Mrazivá zima, která už přišla, je tahle bunda/kabát do tohoto počasí naprosto ideální. Pokud jste jako já a neustále opakujete větu: "To je zima." nebo "To je kosa", tak je tohle přesně pro vás! Hledala jsem inspirace a všimla si dlouhých bund, co jsou skoro až na zem a mě se ten styl, outfity, které si k té bundě vzít, líbilo. Ale netušila jsem, že jsou tak super hřejivý. Vůbec mi v tom není zima a užívám si teplo pod ní v mrazivém počasí.
Tuto bundičku jsem koupila v Reserved za 1799,- . :)
5. OŘECHOVÁ BUCHTA

Za prvé upozorňuji, není pečená mnou. :D Ale přítel jí kupuje a za ten měsíc jsem se tím mohla utlouct. Miluji sladké a ořechy! Přítel tvrdí, že takový kus je moc velký a tak si ho půlí. Já tvrdím, že je to akorát a sním ho celý na posezení. :D

8 komentářů

  1. Ahoj, opožděně tě tu vítám! :)
    V listopadu se mám asi tak normálně, měli jsme trochu hektiku s nemocným kocourem, ale naštěstí je už vše ok :) Jinak ořechová buchta vypadá moc dobře, o já ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou božský a ten dortík? Mňam! Vypadá to krásně a sama bych jej snědla na posezení! :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. O krému ani voňavce jsem od této značky nikde neslyšela, ale parfém musí vonět hezky. Mám ráda sladké vůně 😊. Škoda, že jsi tu buchtu nepekla ty, už bych prosila o recept, protože vypadá opravdu dobře 😄🙈.

    OdpovědětVymazat
  4. Krém a sérum vůbec neznám, ale mrknu na ně! No a ta buchta vypadá skvěle, hned bych si dala!! Ta je asi z nějakého pekařství, co? Než ze supermarketu, kde bych ji mohla taky najít :D

    L.V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach bože, o Martenskách sním už pěknou dávku let a už by byly i moje (i když pořád nevím, jaký typ se mi líbí nejvíc), jenže vždycky mě odradí recenze lidí, kteří měli po pár nošení totálně do masa prodrané paty, hojilo se jim to strašně dlouho a trval třeba dobrý půl rok, než Martensky povolily a lidi je mohli nosit bez bolesti. Já jsem do nich zamilovaná až po uši, ale nevím, jestli se mi chce kvůli této lásce trpět. :D Jak to máš s nimi Ty?

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  6. Tedaaa! Botky jsou moc krásný a kabát ti totalně sedne! :)

    OdpovědětVymazat
  7. "To je kosa" je teď snad má nejčastější věta :D Ta buchta vypadá naprosto skvěle. Určitě je moc dobrá, s ořechy jsou buchty nejlepší :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS